Storms

ကမၻာ တလႊား ယခု  ေလဖိအားနည္း ရပ္၀န္းမ်ား ႏွင္႔ မုန္တိုင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚေနမႈ အေျခအေန

Storms Monitoring Pages  ေနာက္ဆံုး အေျခအေန သိရန္  လင္႕မ်ား ။

 http://www.weather.gov.hk/wxinfo/currwx/tc_gis_e.htm

http://images.intellicast.com/Local/WxMap.aspx/

http://www.usno.navy.mil/NOOC/nmfc-ph/RSS/jtwc/warnings/ 



-----------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ျမန္မာျပည္ကို သက္ေရာက္ေသာ  ပင္လယ္/ သမုဒၵရာ မ်ား၏   ယခု ေရမ်က္ႏွာျပင္ အပူခ်ိန္ ႏွင္႔ ေလထု ဖိအားနည္း ရပ္၀န္းအေျခအေနမ်ား


---------------------------------------------------------------------------------










----------------------------------------------------------------------------------



-------------------------------------------------------------------------------------

ယခု ျဖစ္ေနေသာ မုန္တိုင္းမ်ားအတြက္ ခန္႔မွန္းခ်က္ လမ္းေၾကာင္းမ်ား
 

 --------------------------------------------------------------------------------
ယခု အိျႏၵိယ သမုဒၵရာ ႏွင္႔ ဘဂၤလားပင္လယ္ တြင္ အေျခအေန


 
  


http://www.usno.navy.mil/NOOC/nmfc-ph/RSS/jtwc/ab/abiosair.jpg
--------------------------------------------------------------------------------
 

---------------------------------------------------------------------------------------------
အိျႏၵိယ သမုဒၵရာ ႏွင္႔ ဘဂၤလားပင္လယ္ အတြက္  မုန္တိုင္း လမ္းျပ ေလစီးးေၾကာင္း  (Steering Current )



 --------------------------------------------------------
မုန္တိုင္း လမ္းျပ ေလစီးးေၾကာင္း  (Steering Current )

မုန္တိုင္းသည္ လမ္းေၾကာင္းေျပာင္း ခါနီးလွ်င္ ေရြ႔႕ႏႈန္း ေႏွးလာတတ္ပါသည္။
ကမၻာ႔ ေျမာက္ျခမ္းတြင္  မုန္တိုင္းတို႔သည္  15° N မွ  20° N ၾကားတြင္ မူလ တိုက္ခတ္လာရာလားရာမွ  ေျမာက္ (သို႔) အေရွ႔ေျမာက္ လားရာသို႔  လမ္းေၾကာင္းေျပာင္း တတ္ၾကပါသည္။
ကမၻာ႔ ေျမာက္ျခမ္းတြင္  မုန္တိုင္းတို႔သည္   လက္၀ဲရစ္ တိုက္ခတ္ေသာ ေလ၀ဲ ျဖစ္ပါသည္။ ေရညီျပင္မွ  အထက္သို႔  ၀ဲကေတာ႔ ထိုးတိုက္ခတ္ ေနပါသည္။
ေလ၀ဲ သည္ အထက္သို႔ တက္လာေလ ေလတိုက္ႏႈန္း ေလ်ာ႔လာေလ ျဖစ္သည္။
အျမင္႔ ေပ  ၄၀၀၀၀ [( 40000 ft ) ( 12000 Metre )( 200 mb )] မွ  အထက္   ( သို႔ ) ေရာက္လာေသာ္    ၀ဲ ကေတာ႔ မွာ ေျပေလ်ာ႔ လာကာ ေလစီးေၾကာင္း အျဖစ္ေျပာင္း တိုက္ခတ္ပါသည္။ ထိုေလစီးေၾကာင္း လား၇ာလမ္း အတိုင္း မုန္တိုင္းသည္လည္း ေရြ႕ တတ္ပါသည္။ ထို႕ေၾကာင္႕  ထိုေလစီးေၾကာင္း  လားရာကို သံုးသပ္ပီး  မုန္တိုင္း လားမည္႔ လမ္းကို ခန္႕မွန္း ပါသည္။

 -----------------------------------------------------------------------------
WIND SHEAR  ( သက္ဆင္းေလျပင္း )  

=================================

RELATIVE VORTICITY ( ေငြ႔ရည္ ေရြ ႔ လ်ားမႈ မကၠင္းနစ္ )


-------------------------------------------------------------------------------------

ယခု အေရွ႕ ပင္လယ္ / သမုဒၵရာမ်ား အေျခအေန


http://www.weather.gov.hk
http://www.wunderground.com/tropical/tracking/



==========================================================

မုန္တိုင္း အႏၱရာယ္ ေပးနိုင္မႈ အဆင္႔ အေရာင္ႏွင္႔ သတ္မွတ္ျခင္း ။

 


မုန္တိုင္း အမည္ ေပးပံု   http://www.wmo.int/pages/prog/www/tcp/Storm-naming.html


No comments:

Post a Comment